torsdag 30. oktober 2008

Min show-på-topp liste, som vil bli oppdatert hver gang jeg ser noe nytt:

1. Anne-Kat. -Aldri vært bedre
2. Teodor Janson -kommer på Christiania teater snart, så han på Tjøme i sommer.
3. Svar på tiltale- politisk standup.
3. Josefine vertshus -klubb standup hver torsdag (jeg er inhabil, gift med Jånni, men ler likevel)
4. Jonas Gardell -gjestet nylig Christiania teater- han kan aldri bli bedre enn Gutten med elefantbuksene, som han spilte i Oslo på 90-tallet.
5. Helvete er de andre -Intellektuell cabaret med svært gode tekster. Jentene fra sjel&showtime går sin egen vei i norsk showbiz. Tekst og musikk: Hanne T. Asheim, hun kommer til å bli stor. Komiker: Lene Kongsvik Johansen, har vært stor lenge. De andre hadde litt igjen.

Jeg har ikke sett alt, har to små barn og en komikermann, så hver gang jeg kommer meg ut på kvelden er en seier, men bare invitér meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar